Tuesday, April 22, 2008

بكـــــــــــــــرة الشمـــــــس تطلع .. مصطفى فتحى

مرة اكون فرحان وسعيد كده من قلبى
حد يقولى ليه ما انت طول عمرك مكتئب
اقولكم انا كنت طول عمرى مكتئب
بس الايام ديه انا اتغيرت فيها
بقيت ايجابى وتخيلوا بقيت متفاءل كمان
ممكن عشان بدأ اعرف انا مين
بعد كام سنة من التوهان
انا لا عملت حجاب ولا عمل ولا نيلة
انا قابلت انسان جميل جدا
شوفته ايجابيته واحلامه وتفاؤله وطموحه
مش عارف لاقيت نفسى بعمل زيه
وابقى متفائل ومبتسم وعندى طموح
وبدأت افكر من تانى فى احلامى وافكارى اللى مخزنها
ولاقيت نفسى ماشى وبكتب كل حاجة بحلم بيها
الكتاب بتاعى والرواية اللى بقالى سنين بكتبها
وافكار مجنونة بتجيلى
وتخيلات
وخطط بمشى عليها
مصطفى فتحى انا مش بكتب كده على سبيل النفاق والريء والكلام ده
بس كلامى من قلبى وقولت لازم اعرف الناس من اللى خلانى متفاءل
واشكره واقوله انى انا بحبك ياصاحبى
بكرة الشمس تطلع يامصطفى ॥

3 comments:

مصطفى فتحي said...

واد يا حسين
ايه الكلام الجامد ده
انت ازاي جميل بالشكل ده
لا يا عم
انا مليش دعوة بالكلام ده خالص
انا اصغر من كدة بكتير
يا كبير

شيماء الجيزى said...

جينا للمجاملات

ايه يا مصطفى انت مش حاسس بنفسك ولا ايه؟
ايوة انا ابصم بكل ما اوتيت من اصابع :d
انك كده
بتقوى الواحد بالشكل ده
بتخليه يتفائل
بتخليه يعيش

هو ده انت

انا بتفق جدا معاك يا حسين
واسفة انى علقت فى موضوع بينكم كده

تحياتى

صبري سراج said...

ربنا يحبب فيكم خلقه ويحببكم في بعض حب الفيل للإبل .. بحبكم انتوا الاتنين