Monday, April 21, 2008

انا عفنت

انا سطحى وافتخر
انا مش فاهم حاجة وبتكلم
انا مش بفهم وبفتى
انا ماليش فيه وبقول انا ليا فيه
انا بدعى ان انا مش انا
انا معفن ونتن وريحتى معبقة بس عامل نفسى نضيف وابن ناس كويسين
**********
طول عمرى بقول للناس اه انا عارف كل حاجة
وبفتى فى اللى ليا فيه واللى ملايش
وبتكلم بصوت عالى عشان موقفى ضعيف
وبمشى منفوخ عشان ماتبصش لجزمتى المقطوعة
وعامل نفسى عارفة وانى مبدع ومحصلتش ومش ححصل فى اى مكان
على نفسى بتننط وعامل فيها ابو العريف
وانا جاهل مابسوى بصلة
ياترى اعمل ايه عشان انضف من العفن ده

3 comments:

Nourhan Sirag said...

ايه يابني فيه ايه
هو انت يا تعظم وتمجد في نفسك
يا تحتقر نفسك بالشكل المهين ده؟
مفيش انسان مفيهوش عيوب ومفيش انسان كامل
وفي نفس الوقت مفيش انسان كله عيوب ومفيهوش حسنه واحده توحد الله يعني!!

اللي مش عاجبك في نفسك حاول تغيره وهاتقدر طالما فعلا مش عاجبك

والصفات الكويسه فيك ماتمحيهاش من شخصيتك واكيد فيك حاجات كتير اوي كويسه

كفاية انك شخصيه جدعه بجد!!

صبري سراج said...

سمعت ياض اختي قالت لك ايه ؟.. ضيف على كده وعشان تتخلص من العفن.. لما تيجي المية ابقى استحمى

حسين هاشم said...

عائلة سراج باكملها هنا
اهلا اهلا باخواتى الحلوين :D
نور شكرا على ردك .. بس انا مش قاصد بيه نفسى اكتر من انا قاصد بيه الناس اللى بنقابلها فى حياتنا
ناس تلاقيها كيت وكيت وكيت ومبهدلين الدنيا
وسخفين سخافة الابل
وحاجات كتيرة
نفسى بجد اى حد يبقى جواه عيب يعترف بيه
ميخافش
ويصلحه
مش يقنع بيه نفسه انه صح
نورتى المدونة يانور

صبرى روح استحمى بالكوز وتعالى كلمنى :D
الناس عفنت بسبب المياه ولسه لاخر الاسبوع
ربنا يخليه هو اللى مدلعنا:>