Monday, May 12, 2008



حلــمى مش مجرد أى حلم
بيحلمه أى واحد بيصحى من النوم وينام ويبقى زى ماهو
حلمى انى اكون مختلف
او اكون أخر زى ماقال سارتر
حياتى تكون بمزاجى وبراحتى
مش بمزاج حد
اكون صريح مش منافق
اكون فعلا مبدع مش مجرد مدعى فاشل
اكون محبوب بجد مش منفوخ على الفاضى
اكون غنى اوى اوى
اسافر العالم باليخت بتاعى
حاشترى يخت اكبر من يخت دبى و السعيد
حالف العالم كله انا وحبيبتى
حيكون ولادى انجح ولاد فى العالم كله
حاخليهم ميهملوش اى موهبة عندهم
واهم حاجة بطلبها من ربنا
انى ما بقاش مغرور بجد
انا حلمى انى افضل زى ما انا بشخصيتى
بس احقق اللى انا عاوزه
اجمل النساء لم احبها بعد
اجمل الكلمات لم اكتبها بعد
اجمل الاشعار لم انظمها بعد
اجمل مفردات الجمال سانشرها
اجمل ما روى عن الحب ساكون بطلها
اجمل ما انا هو انتى
احبك

3 comments:

Anonymous said...

ربنا يحققلك إن شاء الله أحلامك :)

بعد إذنك أنا ممكن أضيف مدونتك عندي في قايمة الأصدقاء ؟

يمكن أنا حذفت كل المواضيع إللي عندي بس عاوزة إللي يدخل عندي يقرأ مدوناتكم :)

فهل ممكن :)؟؟

Mohammed said...

حلمك لسة في ايديك حاول مايموتش فيك

~ Heba ~ said...

ربنا يحققلك كل احلامك يا حسين :)