Tuesday, May 6, 2008

قــــــــــــــدام المـــــــراية


واحد ملسوع عادى يعنى:D

7 comments:

Mohammed said...

مين ده يا حسين
انا افتكرتك حتكتب عن مراية وجيه عزيز

ايه ياعم المدونات الجامدة دي
دا انا في مدونتي لا عارف احط العداد ولا النتيجة ولا شات بوكس ولا اي حاجة خالص

صبري سراج said...

ملسوع!!

قلت لك متسيبوش في الفرن كتير

Mohammed said...

انا حعتبر المراية دي الشات بتاعنا
قولي بقا يا سحس
ازاي احط في البتاع اللي بيغني اغنية لو جيه عزيز انا حاطط دلوقتي منير واكيد انت سمعتها

حسين هاشم said...

وربنا لو اعرف كنت علمتها
انا اصلا مش عارف احط تسجيل عندى :D

Mohammed said...

انا فضلت العب ووصلت لحاجات كتير بس معرفتش احط اغنية من عندي
صبري فين يمكن يعرف ازاي احط اغنية لوجيه

Mohammed said...

بص يا حسين انت دوس علي المشغل اللي موجود في اي صفحة عندي او عند غيري
من كلمة كريت
وحط المعلومات بتاعتك
حيديك كود
خده وحطه في اضافة عنصر للصفحة
في مكان الجافا

(HTML/JavaScript
إضافة وظيفة طرف ثالث أو شفرة أخرى إلى مدونتك الإلكترونية. )

Anonymous said...

أنا قاعدة أتفرج على كل مدونتاكم على فكرة

آسفة للمقاطعة :S