Sunday, March 30, 2008

هو أنا مين ؟؟

أنا مين ।؟؟
محدش فاهم حاجة ؟؟؟
وأهى بكرة تقولك مش فاكرة انت اسمك ايه ؟؟؟
فاكر يوم التلاتاء اللى فات لما ضربنا قرش الحشيش ؟؟؟
فاكر لما تبعنا واحنا ماشيين فوق جبل عتاقة وقولتى استنى ادخل سيبر عشان اخد نفسى ؟؟
فاكر لما قعدت تضحك لحد ما رموا الناس علينا مية فى الشارع ؟؟
فاكرة لما قعدنا انا وانتى فى الشارع لحد الصبح ومروحناش وقعدنا نمشى لحد ماعدى علينا يوم كامل احنا الاتنين مع بعض ؟؟
فاكر ياض لما قعدنا ع القهوة واكتشفنا فى اخر القعدة اننا مش معانا فلوس نحاسب اصلا ؟؟
فاكرة لما خرجنا انا وانتى وروحنا اسكندرية وقعدنا ع الكورنيش خمس دقايق ورجعنا على طول عشان محدش يعرف ؟؟
فاكرة لما قولتك ان اجمل ما فى الكون ان الانسان يفى بوعوده مهما كانت الظروف ؟؟
فاكر ياحاج لما انا قولتك عاوز اتجوز وانا عندى १८ سنة ؟؟
حد فاكر طيب لما مشيت انا فى الشارع بهدوم البيت اقول للناس ان حبيبتى سابتنى من غير سبب ؟؟
حد فاكر طيب اى حاجة
عشان يقدر يقولى انا مين ؟؟؟

No comments: